
DETTE KAN JEG HJELPE DEG MED
Etter snart 20 år i bransjen har jeg jobbet med mye forskjellig og
opparbeidet med en bred og variert erfaring innen det meste rundt marketing og merkevarebygging.
Er det noe du lurer på som du ikke finner her, så ta kontakt!
MERKEVARESTRATGI
Uansett hva målet er, så er det alltid lurt å legge en strategi.
"Hope is not a strategy".
SOSIALE MEDIER
Hvilken kanal skal du være i og hvilken skal du prioritere? Hva skal du fylle kanalen(e) med?
DIGITAL ANNONSERING
For å nå din ønskede målgruppe må man av og til ty til annonser. Hvordan gjør man dette på best mulig måte?
INBOUND MARKETING
Hva er egentlig Inbound Marketing og hva vil det si? Noen har kanskje hørt om HubSpot/ Salesforce og lurer på hva dette er for noe.
BRANDING / REBRANDING
Er du nyoppstartet eller ønsker du å fornye/ oppdatere merkevaren din?
GRAFISK DESIGN
Å ha en helhetlig profil som er gjenkjennbar er viktig. Hvordan kan man skape gjenbrukbare elementer?
NYHETSBREV
Man skal ikke kimse av nyhetsbrev. Hvordan setter man opp dette? Hvordan bygger man egne mailinglister?
KUNDEREISEN
Hvilken prosess er det kunden din går gjennom før et evt kjøp? Hvilken budskap serverer man kunden der de er i prosessen?
INNHOLDS-MARKEDSFØRING
Det er viktig å skape riktig innhold for din målgruppe, samt også kanalvalg og verktøy.
NETTSIDER
Har du startet bedriften i sosiale kanaler og mangler nettsider, eller fungerer de dårlig de du har?
SEO
Når man har opprettet nettsider er det viktig å bli synlig. Hvordan forbedre eller sikre at sidene dine vises i søkemotorer?
VIDEO
Video er et viktig virkemiddel om man er tilstede i sosiale medier. Cisco mener at 82% av online trafikk i 2021 vil være video!